niedziela, 27 grudnia 2009

fiat 500 wip1

Żeby nie było, że mam słomiany zapał do prowadzenia bloga, to wrzucę pracę która jest WIP'em
Fiat 500 :D zauroczyłem się jakiś czas temu w wersji Abarth (mini cooper dla ubogich? ;)) nie wiedząc, że podobna jest produkowany w Polsce. Pierwszy model wyszedł w 1957, a odnowiony model (który przypomina pierwotny) , w 2007.




Sympatyczny? :)

A teraz moje początku z jego modelowaniem. Jest to pierwszy samochód do którego się zabieram więc nie jest tak łatwo...

Kliknij i sobie powiększ "jak Cię to bawi" ;) (cytuję Pana Koziołka)
3dsmax, modelowanie z rzutów
Wkrótce trzeba będzie dodać więcej segmentów ale najpierw wolę skupić się na siatce aby bugów nie było... (znając życie będzie to trwało za długo)
Jak się uda to może zobaczycie go jeszcze w jakimś exteriorze wizualce ;)
Trzymać kciuki!

2 komentarze:

  1. to Kodak bw 400cn ale jeszcze nie wolałam tego sama. dopiero teraz... wyobraź sobie ze zamówilam koreks z Kaisera i ucieszona ze bede miala w czym wywoływac negatywy czekam czekam na ten koreks, az sie okazalo ze zamówilam samą szpule...potem spotkalam miłego starszego fotografa ktory zaproponowal ze odda mi swoj koreks bo juz go nie uzywa. dzisiaj go odebralam i wzielam sie pozniej do testowania jego szczelnosci i okazalo sie ze testu nie przeszedl... wisi nademną fatum :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani! Kaisera się nie czepiaj, bo fortunę zapłacisz. Sama szpula droższa niż koreks inny firm! Ja mam starego dobrego rodzimego Krokusa, który raczej szczelny jest (jak się go zakręci tak mocno jak ogórki kiszone ;D)
    7zł dałem na giełdzie foto we Wrocławiu.
    Czeski powiększalnik też kupiłem... w Lubinie na giełdzie. Właściwie dostałem, bo Pan dobry dał mi za darmo :) Niestety jeszcze go nie testowałem bo za mało miejsca mam.
    Kodaka bw400cn sama nie wywołasz w koreksie, bo to na chemii do kolorowego filmu jest, więc pewnie na inną kliszkę będziesz musiała się przesiąść ;)
    Zresztą... GG!

    OdpowiedzUsuń