sobota, 19 grudnia 2009

wizualka-kuchnia


Tym razem coś dla siebie. :)
Robione gdy miałem nieco więcej czasu i chęci na własne "projekty". To wizualka kuchni gdzie skupiłem się na świetle, które miałoby realistycznie porozbijać się po pomieszczeniu :)
Może powinno to mieć delikatnie więcej cieni ale chyba jest wystarczająco wiarygodne.
Nie skupiłem się nad materiałami i żałuję. Deski na podłodze mogły by być mniejsze. Drewno na szafkach takie drętwe trochę :P
No nic.. może jeszcze zrobię to lepiej.
Dodam, że model kuchni nie należy do mnie. Wziąłem go z wątku na max3d.pl gdzie były testy oświetleń, a to służyło za przykład.

3dsmax r9 + mentalray (bez skyportali, bo w tej wersji ich jeszcze nie było)
+photoshop na oknie ;)

1 komentarz:

  1. światło jest rzeczywiście baaardzo miłe dla oka, jednak nei podobają mi sie te materialy i jak dla mnie za duzo jest tych szafek :P

    OdpowiedzUsuń